10 juni 2008

De Vries + Partners organiseert Ford Kuga training

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

De Vries + Partners eventmarketing werd door Ford Nederland gevraagd een creatief concept te ontwikkelen voor het trainingsevent ten behoeve van de nieuwe Ford Kuga.

Geheel in lijn met de positionering van de nieuwe Ford Kuga werd het een event waarin op ongewone en niet alledaagse wijze de auto werd gepresenteerd. In een wereld waarin niets is wat het lijkt werden gedurende drie dagen de gasten op alle fronten geprikkeld en verrast door de ongewone invulling van het trainingsevent.

Aansluitend bij het motto “Dare to be Different” waren de bijzondere locatie met een verrassende aankleding, de eigentijdse catering in combinatie met het speciaal gestileerde personeel en een rebelse opening de belangrijkste ingrediënten. De afsluiting van de dag was in handen van Jules Deelder, die op zijn geheel eigen ongrijpbare wijze een voordracht hield.

'Het is voor een eventbureau altijd inspirerend als de klant iets anders dan anders aan durft. Ford is al jaren een trouwe klant van ons waardoor er een wederzijds vertrouwen is ontstaan zodat je de grens met elkaar soms op durft te zoeken. De reacties van de gasten waren verrast en positief, precies wat we samen voor ogen hadden', aldus Iris Havekes, directeur van De Vries + Partners eventmarketing.