De Vries + Partners heeft in Bonn het DHL
Innovation Center geopend. Bij het openingsevenement zette het bureau in op
innovatie en emotie. Dat resulteerde bijvoorbeeld in een 360 graden
multimedia opstelling.
Foto: Paul Ridderhof
'DHL en Deutsche Post World Net gaven een visitekaartje af waarbij zij hun marktleiderschap op het gebied van innovatie en higtech kennis tastbaar maakten. Een spectaculaire 360° multimedia opstelling plaatste de gasten letterlijk in het middelpunt van het event', aldus De Vries + Partners.
Gasten
Niet alleen nationale en internationale zakenrelaties werden uitgenodigd de opening bij te wonen, ook politici, wetenschappers, pers en investors waren onder de in totaal 300 gasten vertegenwoordigd.
Niet alleen nationale en internationale zakenrelaties werden uitgenodigd de opening bij te wonen, ook politici, wetenschappers, pers en investors waren onder de in totaal 300 gasten vertegenwoordigd.
Room for Visions
De rode draad van het event luidde Room for Visions. 'Dit bood de kapstok om zowel terug te blikken op het ontstaan van het Innovation Center als tevens vooruit te kijken in de toekomst naar de rol van Deutsche Post World Net en DHL', legt het organisatiebureau uit.
De rode draad van het event luidde Room for Visions. 'Dit bood de kapstok om zowel terug te blikken op het ontstaan van het Innovation Center als tevens vooruit te kijken in de toekomst naar de rol van Deutsche Post World Net en DHL', legt het organisatiebureau uit.
Toekomst
Het Innovation Center dat Deutsche Post World Net opende, zal als laboratorium voor toekomstige logistieke innovaties dienen. DHL toont hiermee aan, het meest moderne en innovatieve bedrijf te zijn op zijn vakgebied.
Het Innovation Center dat Deutsche Post World Net opende, zal als laboratorium voor toekomstige logistieke innovaties dienen. DHL toont hiermee aan, het meest moderne en innovatieve bedrijf te zijn op zijn vakgebied.