De+Vries+%2B+Partners+verzorgt+dubbele+introductie+Ford+Focus
Nieuws

De Vries + Partners verzorgt dubbele introductie Ford Focus

Het eventmarketingbureau De Vries + Partners heeft deze maand met twee events en veel spektakel de nieuwe Ford Focus in de spotlights gezet.

Ford is trots op de nieuwe wagen, het bedrijf en de medewerkers. Het autoconcern heeft de roerige tijden in de automotive branche goed doorstaan en ziet daarom de toekomst met zeer veel vertrouwen tegemoet. Het bedrijf wilde dit goede gevoel dan ook delen met al het dealerpersoneel en hun partners.  

Spectaculair launchevent
De Vries + Partners
 vertaalde deze boodschap in een energiek, groots en dynamisch concept. Zo kregen zo'n 4000 gasten een concert-avond op 12 maart in de Heineken Music Hall aangeboden en werd de nieuwe Ford Focus, al dalend uit het plafond, aan het publiek gepresenteerd.

Aansluitend op dit launchevent verzorgde het eventmarketingbureau van 22 tot en met 24 maart een driedaagse training rondom de nieuwe Ford Focus. Verkopers kregen workshops en trainingen en maakten zodoende kennis met de nieuwe wagen.   

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.