14 oktober 2014

De ROI van evenementen in één interactieve workshop

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENTBRANCHE ROI - Een branche die in 30 jaar tijd en dus in rap tempo van een feestje naar een volwaardig onderdeel van marketing- en communicatiestrategieën is doorgegroeid, krijgt altijd een moment waarop de daadwerkelijke meerwaarde en impact moet worden blootgelegd.

EventBranche.nl roept dan ook op, samen met Master in Event Management, G14 en het Genootschap voor Eventmanagers: loop niet weg voor ROI, pak het op en til de eventbranche naar een nog hoger podium. Op 4 november gaan we in Koninklijk Theater Carré aan de slag met het meten van de Return On Investment (ROI) bij evenementen. U gaat naar huis met waardevolle informatie, inspiratie en inzichten die u gaan helpen bij de organisatie van toekomstige evenementen en het verantwoorden van uw budget.

>> Klik hier voor meer informatie en inschrijven

Tijdens deze interactieve Masterclass ROI:
- ontvangt u informatie over het belang van en diverse methodieken over ROI
- krijgt u inzicht in de effecten van events op het business resultaat en andere event doelstellingen
- presenteren de docenten succesfactoren van impactvolle evenementen
- leert u hoe u uw evenement kunt inrichten voor het meten van ROI
- wordt de theorie direct in praktijk gebracht door de uitwerking van een case, waarbij u geholpen wordt door experts
- deelt u ervaringen met branchegenoten
- sluiten we af met een inhoudelijke reflectie en netwerkborrel

Docenten
Mariska Woertman - General Director Topsport Amsterdam.
Mariska heeft meer dan vijftien jaar ervaring in (internationale) corporate communicatie, marketing, media, merkreputatie en sportmarketing. Dit heeft ze onder andere gedaan als Head of Corporate Communications, Sponsoring & Events bij Randstad en als Brand en Communications manager bij Red Bull.

Jeroen Boesmans - Owner MIsportscompany
Met het door Jeroen ontwikkelde 'MIsports ROI-model©' als fundament, ondersteunt hij opdrachtgevers bij het ontwikkelen van groeistrategieën, verhogen van het rendement en het monitoren van de effectiviteit.

Dagvoorzitter
Rob Captijn - Strategy Director & Partner BENG!

Inschrijven
Deelname is inclusief: Deelnamecertificaat en reflectieborrel
>> Klik hier voor meer informatie en inschrijven

Datum: dinsdag 4 november 2014
Locatie: Koninklijk Theater Carré Amsterdam
Tijd: 12.30 - 17.30 uur