Zeshonderd verkopers van de Opel dealerorganisatie
kwamen gedurende tien dagen bijeen voor een omvangrijk trainingsevenement. De
Otter creators tekende voor de organisatie van dit evenement in de Van Nelle
Ontwerpfabriek in Rotterdam.
Op een bijzondere manier maakten de verkopers kennis
met de nieuwe Opel Agila. In een hippe industriële locatie stapte het
verkooppersoneel in de belevingswereld van de vrouw, de voornaamste doelgroep
van de nieuwe Opel.
Volgens organisator
De Otter Creations was de setting een mix van fashion en lifestyle. “Een
fashion show met spectaculaire modellen en natuurlijk de Opel Agila zelf in de
hoofdrol, een internetcafé als workshopruimte en tal van eigentijdse
evenementdetails maakten het evenement anders dan alle voorgaande
trainingssessies van Opel.”
“Dit trainingsconcept is het eerste evenement dat wij voor Opel hebben
mogen verzorgen sinds jaren. De overvloed aan vrouwelijke input was voor sommige
verkopers wel even wennen, maar de boodschap was duidelijk”, aldus Marieke de
Otter.
Stephan Hinneman, marketing manager Opel Nederland en opdrachtgever: “De
Otter creators heeft met dit concept op een uitstekende manier de positionering
van de totaal nieuwe Agila creatief vertaald in een toepasselijk
trainingsconcept voor onze verkopers.”