13 maart 2008

De Otter organiseert trainingsevenement verkopers Opel

Rubrieken

Zeshonderd verkopers van de Opel dealerorganisatie kwamen gedurende tien dagen bijeen voor een omvangrijk trainingsevenement. De Otter creators tekende voor de organisatie van dit evenement in de Van Nelle Ontwerpfabriek in Rotterdam.
Op een bijzondere manier maakten de verkopers kennis met de nieuwe Opel Agila. In een hippe industriële locatie stapte het verkooppersoneel in de belevingswereld van de vrouw, de voornaamste doelgroep van de nieuwe Opel.

Volgens organisator De Otter Creations was de setting een mix van fashion en lifestyle. “Een fashion show met spectaculaire modellen en natuurlijk de Opel Agila zelf in de hoofdrol, een internetcafé als workshopruimte en tal van eigentijdse evenementdetails maakten het evenement anders dan alle voorgaande trainingssessies van Opel.”

“Dit trainingsconcept is het eerste evenement dat wij voor Opel hebben mogen verzorgen sinds jaren. De overvloed aan vrouwelijke input was voor sommige verkopers wel even wennen, maar de boodschap was duidelijk”, aldus Marieke de Otter.
Stephan Hinneman, marketing manager Opel Nederland en opdrachtgever: “De Otter creators heeft met dit concept op een uitstekende manier de positionering van de totaal nieuwe Agila creatief vertaald in een toepasselijk trainingsconcept voor onze verkopers.”