18 september 2007

´Dé Netwerkdagen 2007’: kwaliteit in plaats van kwantiteit

Rubrieken

Op 11 en 12 september 2007 stond PartyCompany Beekse Bergen in het teken van netwerken. Met name de Brabantse ondernemers waren op een ontspannen manier bezig om hun netwerk uit te breiden.
Er was zelfs een dame uitgenodigd om over het dak van een auto te lopen om te laten zien dat de ontstane deuken volledig hersteld konden worden door de standhouder van een schadeservice!

Volgens organisator, All Events Group, is er geen betere manier om dienstverlening onder de aandacht te brengen dan de beleving naar de ondernemer toe te brengen. Zo kon je keurige mannen in pak zien ontspannen in de massagestoel tijdens een intensieve nek en rug massage en drukke directeuren stapten in een luchtballon om op hoog niveau te netwerken!

Door de omvang van de beurs leek het aantal bezoekers lager dan vorig jaar. ´De drempel voor bezoekers ligt wat hoger waardoor er wat minder gasten zijn. Maar die zijn wel kwalitatief hoogwaardig!´aldus exposant Erik Schumann, regiomanager van Nestlé.

Er heerste een ongedwongen Brabantse sfeer, die ook was terug te vinden tijdens het goed bezochte minicongres en de seminars. Deze werden niet, zoals oorspronkelijk bedoeld, vanuit de boxring gepresenteerd maar interactief tussen de bezoekers en exposanten gehouden. De boxring was wel weer uitermate geschikt voor het swingende afsluitende concert door Billy Haynes.