
'De branche heeft het nog altijd zwaar: een groot aantal evenementenbureaus gaat failliet', zei Justin van Hooijdonk een jaar geleden al. ‘Daarom blijven we ook in 2014 investeren in verbetering. Zo is het NBC Congrescentrum deze zomer grondig verbouwd. Daarnaast delen we de kennis die we in de afgelopen 25 jaar hebben opgedaan graag met onze branchegenoten.’
Kennisdelen met content marketing
‘Op basis van een stevige contentmarketing strategie delen we actualiteiten en interviews met vakgenoten. Via LinkedIn, Twitter, Facebook en onze nieuwsbrief. Daarbij gaan we graag de uitdaging aan om een boodschap te delen en reacties uit te lokken. En dat lukt. ‘Je smartphone gebruiken tijdens een meeting, mag dat wel?’ mocht rekenen op bijna 50 comments van branchegenoten binnen LinkedIn.’
Deze zomer heeft het NBC haar evenementen-, congres- en vergaderlocatie grondig vernieuwd, vertelt Justin. ‘Al bij aankomst kun je niet om de verandering heen: een mobiele bar, nieuwe hippe bannermasten en veel groen in de tuin. De tuin biedt ongekende mogelijkheden voor allerlei bijeenkomsten. Ook van binnen is het congrescentrum in een nieuw jasje gestoken. In de ontvangsthal hebben we een nieuwe Nespresso corner en garderobe. Daarnaast hebben we een fonkelnieuwe keuken en drie nieuwe vergaderzalen.’