De+gouden+zet+van+Coca%2DCola%3A+70+kleine+evenementen%2C+open%2C+interactie%2C+fundament
Nieuws

De gouden zet van Coca-Cola: 70 kleine evenementen, open, interactie, fundament

EVENTMARKETING OPDRACHTGEVERS - Wow, wat een gedurfde invulling van live communicatie door een wereldmerk. Coca-Cola koos voor een opzet van 70 kleinere evenementen, verspreid door Nederland, in huizen en lofts, die omgebouwd werden tot tijdelijke eventlocaties. Alle soorten stakeholders gingen letterlijk om tafel met Coca-Cola om te discussieren over de duurzame toekomstvisie van het frisdrankmerk.

Binnenkort een groot artikel over het concept en de rol van live en eventmarketing binnen Coca-Cola. En hoe de 70 evenementen in alle openheid en interactie, voor een stevig fundament hebben gezorgd onder de toekomstvisie van Coca-Cola.

Voor nu, een kijkje in het Coca-Cola huis in Den Bosch, waar EventBranche.nl sprak met Sabine Nuijten van Dr 2 Events & Campaigns. Mooi om te zien hoe bureau aan de hand van de content, inhoud en conceptgedachte van de opdrachtgever, tot de juiste vorm en sfeer is gekomen. Neem een kijkje in Loft 64 in Den Bosch...een tijdelijk Coca-Cola huis:

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.