7 september 2007

De Buunderkamp klaar voor nieuwe zakelijke seizoen

Rubrieken

Bilderberg Hotel De Buunderkamp in het Gelderse Wolfheze is deze zomer compleet vernieuwd. De faciliteiten van het hotel zijn verder verbeterd en gemoderniseerd.
Metamorfose
Alle kamers en de openbare ruimtes hebben een nieuw interieur en aan het restaurant is een geheel nieuwe serre gebouwd. De Orangerie, Bilderberg’s grootste conferentieruimte en onderdeel van De Buunderkamp, onderging een complete metamorfose. Geïnspireerd door de bosrijke omgeving voeren natuurtinten de boventoon. Ook is het Bilderberg coffee concept ingevoerd: de zakelijke gast heeft zo op ieder gewenst moment keus uit diverse soorten verse koffie.
Grote evenementen

“We zijn met ons vernieuwde product klaar voor het nieuwe zakelijke seizoen. De Orangerie is werkelijk een unieke conferentieruimte: geschikt voor 400 gasten, aan drie zijden daglicht en omgeven door 20 hectare bos. Hiermee kunnen we ons richten op grote (bedrijfs)evenementen, zoals autopromoties en seminars”, aldus Hans van Pelt, general manager van De Buunderkamp.

42 miljoen
De verbouwing van dit hotel maakt deel uit van een omvangrijk verbouwingstraject binnen Bilderberg. Sinds eind 2005 heeft Bilderberg 42 miljoen euro geïnvesteerd in de ‘make-over’ van haar hotels.