
D&B Eventmarketing merkt ook een grote groei in adviesaanvragen, waarbij het eventmarketing bureau opdrachtgevers ondersteunt met strategische vraagstukken op het gebied van internal branding en relatiemarketing. Niet voor niets is het bureau een aantal jaren geleden een vernieuwde richting ingeslagen om events - zoals jubilea, interne events, congressen en relatie-events - in te zetten om een boost te geven aan ambities van organisaties.
Nieuwe collega's
Rob Severein vervult sinds begin maart de functie van Creative Director en heeft de leiding over het creatieve team van D&B. Tijdens zijn carrière werkte hij als Creative Director voor verschillende reclamebureaus zoals OgilvyOne Worldwide en Proximity Worldwide (onderdeel van BBDO). Daarnaast was hij mede-oprichter van het bureau &KoenseSeverein. Hij ontving voor zijn creatieve werk diverse nationale en internationale onderscheidingen en nominaties zoals de ADCN, Effie, Esprix, Cannes Lions en Echoes. Het Salesteam breidt uit met de komst van Esther Veenendaal. Zij is Commercieel Manager bij D&B. Esther werkte onder andere als Accountmanager bij evenementenlocatie DeFabrique en als Sales Manager bij Landgoed Duin & Kruidberg. Daarvoor studeerde zij aan de Hogere Hotelschool in Den Haag. Ook is zij raadslid van G14, de vakvereniging voor young professionals in de eventbranche, en was zij een aantal jaren geleden ‘Young Sales Professional of the Year’.