Heineken behoort tot de meest krachtige merken ter wereld. Het ‘eigenwijze’ label Sol is een trots onderdeel van Heineken, maar de interne marketeers moesten wel overtuigd worden van de kracht van het label. Dat lukte met een verbluffend effectief evenement (European Best Event Award 2014). Global manager van Heineken Sol, Dave Shoemack over het event als gedragsveranderaar.
INSCHRIJVEN? LET OP:
Het congres tijdens Dag van het Evenement is alleen toegankelijk voor communicatie- en marketingprofessionals van bedrijven en organisaties. Het idee daarachter is simpel: wij willen ons 'vak' en de kracht daarvan promoten en naar een hoger plan tillen. Bent u marketing- of communicatieprofessional en wilt u meer weten over eventmarketing?
>> Schrijf dan vandaag nog in en ontvang een gratis kaart (twv 299,- euro) www.dagvanhetevenement.nl
Branchegenoot?
Bent u branchegenoot en wilt u na afloop van het congres in contact komen met deze marketing- en communicatieprofessionals claim dan uw 12 vierkante meter op de interactieve vloer. www.dagvanhetevenement.nl