In verband met beschikbaarheid en haalbaarheid kunnen wij niets garanderen, maar wij gaan ons zeer hard maken om een spreker te vinden die door de meerderheid van de potentiele gasten (marketeers en communicatieprofessionals) wordt aangedragen. Sinds de lancering van de website staat binnen het congres gedeelte al een oproep om sprekers of onderwerpen aan te dragen. Dat loopt nog maar mondjesmaat binnen. Van de slechts 14 reacties kwamen er 6 overeen: Return on Investment, accountability, meerwaarde berekenen. Tot nu toe werden 2 soorten onderwerpen 2 keer genoemd die we nu gebundeld hebben in: wetenschappelijke uitleg over impact van events ('neuro' en 'psycho analyse') en de werkkostenregeling ('WKR' en 'nieuwe belastingwetgeving').
EventBranche.nl hoopt dat er nog een aantal reacties binnenkomen, zodat wij een poging kunnen doen de spreker te boeken, of u op een andere manier van informatie te voorzien. U kunt nog volop reageren op de vraag: wie maakt uw sprekersprogramma compleet. Mail het onderwerp of de naam van de spreker naar sjoerd@eventbranche.nl
Volgende week presenteert EventBranche.nl de multinationals die tijdens de Dag van het Evenement in een soort College Tour setting na hun presentatie graag tekst en uitleg willen geven over de impact van events binnen hun marcom-mix.
Dag van het Evenement
Hoofdsponsor IGO Post samen met Van der Linde Catering en De Broodfabriek als decor, zijn vol in de voorbereiding om samen met initiatiefnemer EventBranche van deze dag een bijzonder moment te maken. Om straks effectief te kunnen netwerken en over alle live congresinformatie te beschikken krijgen bezoekers en deelnemers ook de beschikking over de NetwerkApp. Alle overige informatie:
>> Alle overige informatie: www.dagvanhetevenement.nl