18 juli 2013

Culinair festival 'Lekker Laren' organiseert kick-off nieuwe zakenseizoen

Door Lieke Hogenkamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU THEMAFEESTEN EN -EVENEMENTEN - Het nieuwe culinaire festival 'Lekker Laren'dat van 22 t/m 25 augustus op de agenda staat, organiseert op 22 augustus een speciale business day. Gedurende het festival is het ook mogelijk om speciale bedrijfsarrangementen te boeken.

Tijdens 'Lekker Laren' presenteren deelnemende restaurant of aanverwante organisaties zich vanuit een culinair platform. Op deze manier kunt u nieuwe restaurants ontdekken en beoordelen aan de hand van diverse kleine gerechtjes. Op zaterdagavond staat het jaarlijks terugkerende concert Sonny’s Inc. Live in Laren gepland. Dit concert wordt dit jaar voor de 8ste keer georganiseerd. Tijdens het concert ontvangt Sonny Hoogwerf verschillende muzikale vrienden en andere artiesten. Jaarlijks komen hier rond de 6.500 bezoekers op af.

'Het festival richt zich zowel op de zakelijk- als particuliere doelgroep. Tijdens de Business day, die wordt georganiseerd in samenwerking met enkele grote netwerkorganisaties, wordt er 's middags een inhoudelijk programma aangeboden met parallelsessies, voorronde Elevator Pitch Kampioenschap Gooi 2013 en een presentatie van Jochem Uytdehaage', vertelt Sonny Hoogwerf. De parallelsessies die aangeboden worden zijn: wine tasting (Catharina Honig), online & clothing image (Lars Ros en Juliette Kouters) en nog beter verkopen en onderhandelen (Hovingh en Partners). Aansluitend aan de businessmiddag wordt op het festivalterrein de kick-off van het nieuwe business season georganiseerd door de organisatie van het festival. Tijdens de ontvangst zal de eerste winnaar van het Gooise Pitch Kampioenschap worden bepaald en vind de officiele opening van Lekker Laren plaats. Daarna zal Xander de Buisonjé een miniconcert geven.

'Dat wij de donderdag als Businessdag hebben benoemd, betekend overigens niet dat er de overige dagen geen ‘business’ wordt gedreven. Op ons VIP deck ontvangen wij op zowel donderdag, vrijdag als zaterdag zakelijke groepen, welke zich laven aan het culinaire- en entertainment aanbod. Bovendien hebben verschillende relaties aangegeven dat zij gedurende het festival relaties (met of zonder kinderen) zullen ontvangen. Hiervoor bieden wij o.a. een businessarrangement, passe-partouts en andere faciliteiten', vertelt Michiel Smilde (PR & Marketing Lekker Laren).

Voor meer informatie en het programma bekijk de website van Lekker Laren.