24 mei 2013

CUISINE ON TOUR zet zich nadrukkelijker in de markt als communicatie versterkende cateraar

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

PARTYCATERING - CUISINE ON TOUR heeft haar nieuwe huisstijl gepresenteerd. De presentatie vond plaats tijdens het SensXclusive Spring Event. De nieuwe huisstijl is het resultaat van de gewijzigde positionering van CUISINE ON TOUR die al eerder is ingezet. Met de pay off ‘SERVING YOUR MESSAGE’ wil de cateraar benadrukken dat zij een communicatie versterkende cateraar is.

Dimitri Chalos, directeur van CUISINE ON TOUR: 'Wij zijn erg trots op onze nieuwe huisstijl die geheel past bij de evolutie die ons bedrijf de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. Wij weten dat catering meer is dan het leveren en serveren van eten en drinken en willen als cateraar waarde toe voegen aan de communicatie doelstelling en de kernwaarden van een evenement door een versterkende culinaire beleving neer te zetten. Tijdens het SensXclusive Spring Event hebben wij hier optimaal invulling aan kunnen geven.'

SensXclusive Spring Event
'Het SensXclusive Spring Event is een samenwerking tussen BUSPRO en een aantal geselecteerde leveranciers zoals CUISINE ON TOUR waarbij de zintuigen centraal staan. Een combinatie van de zintuigen horen, zien, ruiken en proeven zorgt ervoor dat op elk gebied steeds iets bijzonders geboden wordt. Tijdens het Spring Event heeft CUISINE ON TOUR de aanwezige gasten op haar eigen wijze een aantal zintuigprikkelende culinaire belevingen gepresenteerd. Een uitstekende gelegenheid om de nieuwe positionering en de pay off ‘SERVING YOUR MESSAGE’ te onderstrepen.'