Crowd Control: ticket, toegangscontrole en COVID-19 check ineen

15-07-2020 - CROWD CONTROL - Met de automatische COVID-19 check worden toekomstige bezoekers van horecazaken en evenementen 24 uur voor het event gevraagd naar symptomen van het coronavirus, volledig in overeenstemming met richtlijnen van het RIVM. Dus of je nu een feestcafé hebt, een bruine kroeg runt of dat je (zakelijke) evenementen wilt organiseren, met Entranz laat je bezoekers reserveren én regel je automatisch en simpel de verplichte triage om veilig aan de slag te gaan. Dus met Entranz regel je de ticketverkoop, toegangscontrole en COVID check in 1.

In 6 stappen naar een veilige simpele triage bij de horeca, evenementen en andere bijeenkomsten in corona-tijd:

  • Maak een evenement aan
    Maak een evenement aan of ga naar het evenement wanneer je deze al hebt aangemaakt 
     
  • Zet de COVID-19 check aan
    Zet een vinkje voor automatische COVID-19 check en activeer de COVID-19 check
     
  • Laat de verkoop beginnen!
    Laat bezoekers reserveren, zich registreren of een ticket kopen 
     
  • Bezoekers ontvangen een vragenlijst
    Heb je een ticket gekocht, dan krijg je automatisch 24 uur voor aanvang van 'het event' een verplichte triage-vragenlijst. Koop je jouw ticket binnen 24 uur voor het evenement, dan krijg je die vragenlijst per direct
     
  • Pro-actieve opvolging
    Bij een eventueel vermoeden van symptomen word je automatisch in contact gebracht met de desbetreffende bezoeker
     
  • Controleer aan de deur
    Controleer eenvoudig aan de deur met contactloze scanners of met je iPhone of Android telefoon i.c.m. onze GRATIS ticketscanner-app

 

>> Bekijk ook de 6 meest gestelde vragen over de COVID-19 check

>> Bekijk ook de beloftes van Entranz

>> Of klik hieronder op de cover van ons online magazine over corona en crowd control op evenementen:

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners