Content+en+programma+verreweg+belangrijkste+onderdeel+voor+experience+marketing+en+live+communicatie
Nieuws

Content en programma verreweg belangrijkste onderdeel voor experience marketing en live communicatie

EVENEMENTENONDERZOEK - Onze collega's van EventMB.com deden onderzoek naar Science of Experience. Binnen dat onderzoek werd aan honderden eventprofessionals en opdrachtgevers gevraagd wat volgens hen het belangrijkste ingrediënt voor een geslaagde experience is. 'Content/programma' springt er boven uit.

Ruim 80 procent van de ondervraagden noemt content en programma als het belangrijkste ingredient. Daarna volgt een grote middengroep variërend van locatie tot decoratie en van entertainment tot technologie:

 

Bovenstaande grafiek van EventMB.com is onderdeel van de trends en ontwikkelingen die de toonaangevende website publiceert: THE EVENT EXPERIENCE AND MEETING DESIGN TRENDS THAT WILL WOW YOUR AUDIENCE.

Similarly, keeping your audience “engaged” means more than simply entertaining them. To engage an audience isn’t just to hold their attention, but to hold their attention for a thoughtful purpose.

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.