Content en programma verreweg belangrijkste onderdeel voor experience marketing en live communicatie

12-11-2019 - EVENEMENTENONDERZOEK - Onze collega's van EventMB.com deden onderzoek naar Science of Experience. Binnen dat onderzoek werd aan honderden eventprofessionals en opdrachtgevers gevraagd wat volgens hen het belangrijkste ingrediënt voor een geslaagde experience is. 'Content/programma' springt er boven uit.

Ruim 80 procent van de ondervraagden noemt content en programma als het belangrijkste ingredient. Daarna volgt een grote middengroep variërend van locatie tot decoratie en van entertainment tot technologie:

 

Bovenstaande grafiek van EventMB.com is onderdeel van de trends en ontwikkelingen die de toonaangevende website publiceert: THE EVENT EXPERIENCE AND MEETING DESIGN TRENDS THAT WILL WOW YOUR AUDIENCE.

Similarly, keeping your audience “engaged” means more than simply entertaining them. To engage an audience isn’t just to hold their attention, but to hold their attention for a thoughtful purpose.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. Aaaaha! Bureau voor live communicatie

    Wij weten hoe we jouw collega’s, relaties en vakgenoten in de actiestand krijgen. Dat is de kracht van live...
  2. Omnivents, Avontuurlijk Evenementenbureau, PEOPLE-POWER-PLAY

    Omnivents en Watergoed, een one-stop-shop!
  3. Marketing Generation

    Wij zijn specialist in live communicatie en weten met onze concepten en events mensen te raken en waardevolle...
  4. ID310

    Creative event agency ID310 uit Utrecht ontwikkelt creatieve concepten en produceert unieke events voor merken en...
  5. Amplify EventMarketing – Let’s Amplify Your Event

    Een evenement moet inspireren, verfrissen en verrassen. Geen zorgen, wel applause. We Amplify your event: Wij...

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners