
Sinds wetenschappers met EEG- en MRI-scanners rechtstreeks in het brein van consumenten kunnen kijken, hebben we veel geleerd. Consumer neuroscience, zoals deze wetenschap heet, leert ons op een andere wijze naar consumenten kijken. Leert ons rekening te houden met onbewuste processen die het gedrag sturen. De inzichten uit deze wetenschap hebben in korte tijd het marketing- en onderzoeksvak veranderd. En nu is het de beurt aan de eventbranche.
Tijdens het congres Neuromarketing & Events geeft Martin de Munnik u wetenschappelijke bagage om de kracht van een evenement uit te kunnen leggen aan uw baas, opdrachtgever, collega's of potentiële klant. Aansluitend kunt u genieten van de EventBranche Borrel; de ideale gelegenheid om kennis op te doen en te delen, te netwerken met eventprofessionals uit het hele land, te genieten van uitstekende catering en een schitterende evenementenlocatie.
Wat wilt u nog meer? Een uitgebreid kennisdossier met alle tips, tricks, trends en ontwikkelingen? Nou die krijgt u ook nog eens als deelnemer aan het congres. Schrijf dus nu in:
