6 november 2007

CLC zeer tevreden over themabijeenkomst in Amsterdam RAI

Rubrieken

De Themabijeenkomst Evenementen & Sponsoring die het Centrum voor Live Communication (CLC) afgelopen woensdag samen met Amsterdam RAI organiseerde, bleek met 100 deelnemers een groot succes.

Het CLC had een mooi rijtje sprekers: Erik Schiphorst, managing director Sales & Marketing en vice-voorzitter van de Raad van Bestuur van TVM verzekeringen, Marcel Beerthuizen managing director van TBWA\Brand Experience Company en Fernand Molenschot, Senior Product Manager Automotive van Amsterdam RAI spraken open over hun ervaringen op het gebied van evenementen en sponsoring.
De tweede CLC Themabijeenkomst dit jaar vond wederom plaats in Amsterdam RAI. Geen toeval volgens gastheer Derk Egeler, voorzitter van de groep Organiseren van het CLC en algemeen directeur van RAI Exhibitions. 'Het CLC is er voor haar leden, maar heeft slechts bestaansrecht als het gebeurt door haar leden. Het CLC is er dus voor ons en door ons', aldus Egeler.

Hij riep de aanwezige leden op om het estafettestokje over te nemen en ervoor te zorgen dat jaarlijks minimaal drie Themabijeenkomsten kunnen plaatsvinden. Interessante onderwerpen met betrekking tot Live Communication zijn er volgens Egeler meer dan voldoende.