Leisure Result, Hogeschool INHOLLAND en Tinker
Imagineers organiseren op 24 april een minicongres over citymarketing in
Dordrecht. Het aantal boekingen voor de Expeditie Citymarketing overtrof de
verwachtingen. Daarom is de slotetappe bij Dordrecht Marketing verbreed naar een
‘management summary’ voor beleidsmakers.
Expeditie Citymarketing
Beleidsmedewerkers op Expeditie Citymarketing maken onder begeleiding van experts in drie dagen een City Marketingplan voor hun gemeente. Praktijkvoorbeelden, een virtuele studiereis en de ervaringen van onder meer de Chief Marketing Officer van Rotterdam bieden hiervoor de nodige handvatten en inspiratie.
Slotetappe
Beleidsmakers die behoefte hebben aan een ‘update citymarketing’ van een dagdeel worden uitgenodigd om deel te nemen aan de slotetappe van de Expeditie Citymarketing op 24 april van 13.00 uur tot 17.00 uur.
Beleidsmedewerkers op Expeditie Citymarketing maken onder begeleiding van experts in drie dagen een City Marketingplan voor hun gemeente. Praktijkvoorbeelden, een virtuele studiereis en de ervaringen van onder meer de Chief Marketing Officer van Rotterdam bieden hiervoor de nodige handvatten en inspiratie.
Slotetappe
Beleidsmakers die behoefte hebben aan een ‘update citymarketing’ van een dagdeel worden uitgenodigd om deel te nemen aan de slotetappe van de Expeditie Citymarketing op 24 april van 13.00 uur tot 17.00 uur.
Het startschot wordt gelost door Mai Elmar, de Chief Marketing Officer van
Rotterdam. Vervolgens verzorgt Gerben Baaij, directeur van Dordrecht Marketing een rondleiding door Intree Dordrecht, onderdeel van het Dordtse
citymarketingconcept. Daarna verzorgt Roeland Tameling een ‘management summary’
van de Expeditie Citymarketing en wordt de bijeenkomst feestelijk afgesloten met
de officiële start van het Linkedin Netwerk
Citymarketing.