27 juni 2012

CHIO en Beurs-World Trade Center bedenken slimme vorm van clientsharing

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENLOCATIE BEURSGEBOUW - Sinds dit jaar werken Beurs-World Trade Center en het CHIO Rotterdam samen. Tijdens het CHIO Rotterdam zijn de exposanten van People’s Business, een Nieuwjaarsbeurs/netwerkgala van Beurs-WTC, uitgenodigd en in januari is het de beurt aan CHIO relaties om naar People’s Business te komen. Clientsharing in optima forma.

Op zaterdag 23 juni 2012 vond een gezamenlijk netwerkmoment op het CHIO plaats. In de People’s Business skybox werden zowel (potentiële) deelnemers van People’s Business als sponsors en relaties van CHIO uitgenodigd. Jolande Huijers, directeur Beurs Rotterdam N.V., vertelde de genodigden alles over People’s Business en de plannen voor de volgende editie op 16 en 17 januari 2013. Een van de bijzonderheden is dat de Rotterdam Hall van Beurs-WTC tijdens het evenement wordt omgetoverd tot ‘Stroodorp’ zoals men kent van het CHIO. De getoonde impressieschetsen vielen goed in de smaak.

Het People’s Business Stroodorp biedt bedrijven die CHIO een warm hart toedragen een mooie omgeving om zich te presenteren, om relaties te ontvangen en om volop te netwerken. Jan de Mooij, Bestuurslid Commerciële Zaken bij CHIO, gaf ook aan veel voordeel te zien in het nieuwe concept. Tijdens het samenzijn hebben Rabobank, Schaap en Citroen, Mazars en ROGAM-Victoria aangegeven deel te nemen in het ‘winterse’ Stroodorp, ter plaatse werden de eerste handtekeningen gezet.