Center Parcs pakte goed uit tijdens de FZ Brancheborrel. Veel prima 'eigen' buffetten, de meesterbrouwer van Hertog Jan, Jacco Eltingh die als partner van Center Parcs alle borrelaars opriep te netwerken als een topsporter en dus moest iedereen met minstens 10 kaartjes naar huis. Overigens ging niet iedereen naar huis want een deel van de 50 prijswinnaars maakte gebruik van mogelijkheid om op De Eemhof te blijven overnachten.
Anders dan anders
CenterParcs durfde het aan om het net even iets anders aan te pakken dan anders. Zo kregen borrelaars na het parkeren de mogelijkheid om met een Segway van Traffic Control of op een ouderwetse fiets richting het business center van De Eemhof te gaan. Voor de regie van de borrel had de locatie Planet Event in de hand genomen, die onder meer met hulp van Héman en MK2 voor een goed georganiseerde borrel zorgden. Als verrassing kregen de gasten een goodiebag mee van de hostessen van Kronenburg met onder meer een fikse korting op een verblijf in één van de Center Parcs-parken. Tot slot had CarGlass op de parkeerplaats alle autoruiten op sterretjes gecontroleerd voor een gratis reparatie.
'Momenteel zitten er 2400 mensen op het park en zoals je ziet, zakelijke gasten kunnen hier gebruik maken van onze facilliteiten zonder last te hebben van particuliere gasten', aldus B2B-directeur Michel Busman. Samen met collega Erik van Essen, directeur sales, beaamde Busman dat Center Parcs en Sunparks zich steeds beter manifesteren op de zakelijke markt. Daar waren de 250 borrelaars op een zonnig terras van De Eemhof het ook over eens.