8 februari 2008

Catmodels actief bij campagne Amstellovitch

Rubrieken

Bij de kickoff van de Amstel reclamecampagne, Amstellovitch, speelden de medewerkers van CatModels uit Utrecht/ ’s-Hertogenbosch een voorname rol. In deze campagne speelt Amstel, met een knipoog, in op alle Russische miljardairs die tegenwoordig zomaar een voetbalclub kopen.

Tijdens Ajax-Feyenoord mocht prijswinnaar Frank Witte voor één dag in de huid van Igor Boris Amstellovitch kruipen. Hij genoot zichtbaar van alle luxe en mooie Cat.Models om zich heen. Samen met zijn tien voetbalmaten sliep hij in de mooiste hotels, werd hij vergezeld door vrouwelijk schoon en had hij de allerbeste plaatsen voor een knaller van een wedstrijd.

In de watten

De medewerkers van Cat.Models werden door Amstel ingeschakeld om het de heer Amstellovitsch aan niets te laten ontbreken. Als een ware VIP werd Amstellovitsch alias Frank Witte van ’s ochtends tot ’s avonds in de watten gelegd. Al in de limousine voorzagen de charmante medewerkers de VIP van champagne, net zoals zij de volledige verzorging van de mega-sky-box voor hun rekening namen.

Zowel voor Amstel als Cat.Models een doorslaand succes. De volgende topwedstrijd is al weer ingepland door beide partijen.
ADtv maakte een filmpje over Amstellovic: