
Casenaam: #GoodVibes
Inzender: Twitter
Opdrachtgever: Twitter
Hoofddoelstelling:
Twitters top 60 klanten te tonen dat Twitter veel waarde hecht aan de opgebouwde relaties en het belangrijk vindt hierin te investeren. Daarnaast de introductie van de nieuwe positionering van het merk en de nieuwe huisstijl, het verstevigen en creëren van connected ambassadeurs en het creëren van #GoodVibes onder de relaties waarmee een positief sentiment ontstaat ten aanzien van Twitter.
Effect:
Er zijn in 24 uur na het evenement 5 campagnes geboekt door relaties welke het #GoodVibes event hebben meegemaakt, en die waren niet begroot. Ander directe resultaten waren vele tweets, posts en andere social media berichten over het event, wat direct de engagement weergeeft van de bezoekers. De bezoekers ervoeren het event als een belevenis om te delen.
Opdrachtgever @TwitterNL vroeg ons een #epic Client event te produceren. And so we did.. Check de #GoodVibes aftermovie 🛩⛵️🍹 pic.twitter.com/IMHJZ08wK4
Verdient deze case de Gouden Giraffe Publieksprijs? Stem dan nu, click op onderstaande button:

