
Casenaam: Design Meets Brands
Inzender: RVS Marketing
Opdrachtgever: Opvallers, een creatief bureau voor brand activaties
en field marketing
Hoofddoelstelling:
Tijdens de DDW A-merken inspireren op het snijvlak van marketing en design. Het in contact komen/ontmoeten van Brand- en Marketingmanagers van gerenommeerde A-merken, werkzaam bij minimaal 50 verschillende organisaties. Plus minimaal 75 brand- en/of marketingmanagers aanwezig in de zaal.
Effect:
Met 111 bezoekers (dat is 148% van de doelstelling!) van 72 verschillende bedrijven en een bereik van 500+ leads, is meer dan ruimschoots aan de doelstelling voldaan. Daarnaast zijn er maar liefst 31 commerciële afspraken naar aanleiding van het event gemaakt én er zijn al 2 nieuwe klanten voor Opvallers uit voortgekomen. Het bruto bereik van de totale event campagne is bovendien 118.142! Bezoekers gaven gemiddeld een 8 voor het event en een 8,3 voor de manier van informeren.
Verdient deze case de Gouden Giraffe Publieksprijs? Stem dan nu, click op onderstaande button:

