
Casenaam: Friese Kansen
Inzender: PlusNauta B.V.
Opdrachtgever: PlusNauta B.V.
Hoofddoelstelling:
De samenwerking en saamhorigheid in het Friese een impuls te geven. Door creativiteit, betrokkenheid en enthousiasme kansen te creëren en PlusNauta te positioneren bij de zakelijke beslissers met name in Friesland.
Effect:
'#FrieseKansen heeft ons laten schitteren tijdens de crises', is één van de uitspraken van Bram Nauta. Het heeft een netwerk ontsloten waar velen van dromen. Het heeft publiciteit gegeven. Het heeft reuring opgeleverd. Het heeft columns opgeleverd in de dagbladen, ingezonden brieven ook. Het heeft (ambtelijke) rapporten opgeleverd en nog veel meer. Bovenal heeft het mensen en organisaties verbonden. En dat is echt een onderscheidend vermogen als je vandaag de dag naar Fryslân kijkt ten opzichte van andere provincies.
De afgelopen drie jaren komt meer dan 50% van ons bureau-inkomen van bedrijven die mee waren naar Vlieland 1 en waar we voordien niet of incidenteel zaken meededen. Los van de financiële revenuen heeft het ons als bedrijf met name een ander imago opgeleverd. Wij zijn zichtbaar en bij relevante (maatschappelijke) projecten betrokken. In de ogen van velen leverden we ‘in den beginne’ een prachtig programma en vlekkeloze logistiek, nu worden we ingezet om te bouwen vanaf het begin. Om te verbinden, om ‘kussens op te schudden’ en om zaken voor elkaar te krijgen!
Verdient deze case de Gouden Giraffe Publieksprijs? Stem dan nu, click op onderstaande button:

