10 januari 2017

Categorie Brand Events: De landelijke intocht van Sinterklaas

Door Romy Besselink

Rubrieken

GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - Tijdens de Gouden Giraffe Event Awards, op 10 februari in DeFabrique in Utrecht, draait het in de categorie Brand Events allemaal om evenementen om het merk te laden, te positioneren en/of te versterken.





Casenaam: De landelijke intocht van Sinterklaas
Inzender: iQ Events
Opdrachtgever: Gemeente Maassluis

Hoofddoelstelling:
Het organiseren van een kwalitatieve en veilige intocht van Sinterklaas in Maassluis, die bijdraagt aan de naamsbekendheid en het imago van Maassluis.

Effect:
Uitzending trok 2 miljoen kijkers. Aantal gebruikers van website Ervaar Maassluis met 900% gestegen. Volgers op Facebook is verdubbeld met 693.196 unieke bezoekers. Economische impuls Maassluis van 650.000 euro.

Verdient deze case de Gouden Giraffe Publieksprijs? Stem dan nu, click op onderstaande button:

<p style="text-align: center"><a href="http://www.gouden-giraffe.nl/publieksprijs.html" target="_blank"></a></p>
" src=
<p style="text-align: center"><a href="http://www.gouden-giraffe.nl/tickets-en-programma.html" target="_blank"></a></p>
" src=