11 oktober 2011

Campanile gaat de zakelijk boer op: 1000 bedrijven in twee dagen

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENLOCATIE HOTEL - Op dinsdag 11 en woensdag 12 oktober vindt de tweede editie van de Campanile salesblitz plaats. De keten bezoekt op deze dagen maar liefst duizend bedrijven om persoonlijk toe te lichten wat de argumenten zijn om bij deze hotels te boeken.

De salesgesprekken worden gevoerd door de hotelmanagers zelf, vergezeld door de assistent managers. Men richt zich gedurende deze blitz vooral op de recreatie- en evenementen sector. De slogan bouwsteen tot succes wordt extra onderstreept door de speciaal ontwikkelde Campanile highlighter, een speciale giveaway in de vorm van drie bouwstenen.

Mariëlle van Loon Head of Operations Louvre Hotels Benelux: De eerste Sales Blitz was een onverwacht groot succes en dat verdient herhaling. We merken dat we weliswaar een goede naamsbekendheid hebben maar dat de corporate markt toch nog positief verrast is door de faciliteiten die wij bieden voor een hele sympathieke prijs. Verder is het een sterk punt dat de hotelmanagers zelf in contact komen met ons marktpotentieel. Zij dragen de merkwaarden van Campanile toch het beste zelf uit en kunnen ook direct inspelen op lokale kansen.'