
C&A, dat voor haar PR-zaken samenwerkt met Linden & Barbosa, koos bewust voor een live moment, zonder dat dit op voorhand een zwaartepunt had in de campagne. 'De campagne heeft als thema Summer in the City, dat komt in alle uitingen terug. Toen Linden Barbosa samen met organisatiebureau JEZ met dit verrassende en creatieve concept kwam, hebben wij het evenement geintegreerd in onze campagne. Daarbij was een event binnen de campagne geen must, maar wij zagen een kans in dit unieke en verrassende event en opportunistisch als wij zijn grijpen we die kans direct aan', aldus Paulien Straeter, PR en woordvoering C&A Nederland.
En het legde C&A geen windeieren, want met drie cameraploegen, tientallen fotografen en modebloggers was het dakterras van C&A in Rotterdam goed gevuld met 'grote mediawaarde'. De gebundelde kracht van Linden & Barbosa en organisatiebureau JEZ zorgde voor een proactieve benadering, waar de opdrachtgever direct de waarde van het live moment inzag. 'Voor C&A hebben wij onder meer de productie gedaan rondom de grote catwalk op de Afsluitdijk. Ook daar was er een nauwe samenwerking met Linden Barbosa. Terwijl wij geheel zelfstandig opereren vullen we elkaar wel prima aan en dat bevalt C&A dusdanig dat er altijd ruimte is voor originele en creatieve concepten, zoals dit persmoment met catwalk op het dak van een C&A-winkel', legt Eefke Zoetmulder van JEZ uit.
Eén van de aanwezige modemedia Fashionnewz.nl maakte een korte videoimpressie: