27 juni 2014

BYLEI ontwerpt standconcept voor introductie alcoholvrij fustbier van Bavaria

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU PRODUCTPRESENTATIE - BYLEI, reeds jarenlang partner van Bavaria, ontwierp een standconcept- en ontwerp, dat innovatie, creativiteit en groei symboliseert en vertaalt: het Bavaria BREW LAB. Die belevingsstand was tijdens The Consumer Goods Forum Summit in Parijs het decor voor de introductie van een wereldprimeur.

Le Carroussel du Louvre, gelegen in het 1e arrondissement van Parijs was vorige week het episch centrum van The Consumer Goods Forum Summit, met dit jaar als thema: ‘Growth Through Change’. Bavaria is partner en deelnemer van dit high level retail congres, en presenteerde in ‘The Innovation Zone’ een zogezegd wereldprimeur onder de brouwerijen: alcoholvrij bier op fust.

'Een uniek en futuristisch standontwerp, waarin transparante leidingen verwerkt zijn waardoor “bier” circuleerde. Bavaria presenteerde de retail branche vier merken, achttien verschillende smaken en de allernieuwste brouwtechnieken, geëxporteerd aan honderdtwintig landen wereldwijd. Bezoekers aan de stand, waaronder de beroemde TV chef Jamie Oliver, konden live kennis maken met de diensten, brands en uiteraard de bieren van Bavaria. BYLEI is met recht trots op het ontwerp en de realisatie van deze stand, en bewijst hiermee uitzonderlijke innovaties op wereldniveau te kunnen presenteren en realiseren, uiteraard in nauwe samenwerking met Bavaria', aldus het team van BYLEI.