13 februari 2007

BSUR Agency verzorgt Glamour Stiletto Run 2007

Rubrieken

Op donderdag 8 maart 2007 staat de P.C. Hooftstraat in Amsterdam voor het tweede jaar in het teken van de Glamour Stiletto Run. Een honderdtal vrouwen rent op stiletto’s om € 10.000,- shopping money in handen te krijgen. Thema voor dit jaar is ‘Cinderella’.

Om de run opnieuw onder de aandacht te brengen, bedacht het in Amsterdam gevestigde BSUR Agency het ‘Cinderella’ concept. Een verloren stiletto vormt de rode draad in de communicatiecampagne van de run. Het Cinderella concept wordt doorvertaald in online, brandactivation en public relations uitingen. De commercial van de campagne is inmiddels op televisie te zien.

BSUR Agency heeft het concept Glamour Stiletto Run vorig jaar voor Glamour ontwikkeld en uitgerold. De run maakt deel uit van de door BSUR ontwikkelde brandstrategie van Glamour; Glamour to the People.
BSUR Agency maakt met BSUR Consulting en BSUR Factory deel uit van de BSUR Group. BSUR Agency richt zich op de drie-eenheid van geïntegreerde communicatie, identity design en brand activation. Focus is het realiseren van constante beweging voor merken, die relevant en coherent willen blijven in het hedendaagse, gefragmenteerde medialandschap.
Klanten zijn onder meer Wrangler Europe, Davidoff Worldwide, Glamour, The Nut Company, GroenLinks, Dagravit, Deloitte, Resources Global Professionals en Ordina.