Eventmarketing-bureau Bruggen Verwiel organiseerde
onlangs een 3-daags evenement voor hypotheekverstrekker Florius (voorheen
Bouwfonds Hypotheken). Op de Jules Verne kwamen 450 intermediairs bij
elkaar.
Bruggen Verwiel
Eventmarketing realiseerde het concept ‘Florius op Koers’, een informatieve
en interactieve reeks aan ontmoetingen met de intermediairs van Florius in
Heusden, Tiel en Lelystad. Zo’n 450 intermediairs werden op deze manier
bijgepraat over de nieuwste ontwikkelingen bij Florius.
Florius op Koers
Eerder dit jaar was Bruggen Verwiel al betrokken bij de lancering van het nieuwe Florius, met een event rond de wedstrijd Ajax – Heracles, waarbij de spelers van Ajax voor één keer speelden in shirts met de opdruk van Florius. Nu, een half jaar later, was het tijd om deze doelgroep opnieuw live te ontmoeten en bij te praten over de meest recente ontwikkelingen bij deze hypotheekverstrekker.
Eerder dit jaar was Bruggen Verwiel al betrokken bij de lancering van het nieuwe Florius, met een event rond de wedstrijd Ajax – Heracles, waarbij de spelers van Ajax voor één keer speelden in shirts met de opdruk van Florius. Nu, een half jaar later, was het tijd om deze doelgroep opnieuw live te ontmoeten en bij te praten over de meest recente ontwikkelingen bij deze hypotheekverstrekker.
Decentraal event
'We hebben bewust gekozen voor een decentraal event voor deze doelgroep', zo licht Diederik Verwiel, creatief directeur van Bruggen Verwiel Eventmarketing toe. 'Geen centraal event met lange reistijden voor de intermediairs, maar een compact programma in de eigen regio. De Jules Verne als locatie paste prima in deze aanpak, we vonden het belangrijk om op de drie plekken in Nederland een zelfde uitstraling te kunnen realiseren.'
Tom van 't Hek
In een interactief programma onder leiding van Tom van ’t Hek werd de doelgroep geïnformeerd over actuele ontwikkelingen in de hypotheekbranche. Daarbij schuwde Florius ook gevoelige onderwerpen als de beloningsstructuur van intermediairs niet. De acteurs van Theater tussen de Bedrijven zorgden voor een relativerende en humoristische kijk op de relatie tussen Florius en haar intermediairs.
In een interactief programma onder leiding van Tom van ’t Hek werd de doelgroep geïnformeerd over actuele ontwikkelingen in de hypotheekbranche. Daarbij schuwde Florius ook gevoelige onderwerpen als de beloningsstructuur van intermediairs niet. De acteurs van Theater tussen de Bedrijven zorgden voor een relativerende en humoristische kijk op de relatie tussen Florius en haar intermediairs.
Noortje Krakers, manager distributiemarketing bij Florius blikt terug: 'Een
inhoudelijk sterk programma omlijst met verrassend entertainment op een ongewone
locatie. Een uitstekende basis om onze belangrijkste relaties te ontvangen en
met hen bij te praten'.