Dorine van der Bruggen, commercieel directeur van Bruggen Verwiel Eventmarketing legt uit: 'IMpact Retail benaderde ons met de vraag om een concept te ontwikkelen voor een intern actiejaar, waarin alle 1.000 medewerkers van de filialen in Nederland op een aansprekende wijze een competitie met elkaar aangaan. Inzet daarbij is het verhogen van het bewustzijn op het gebied van kwaliteit, creativiteit en klantvriendelijkheid bij de individuele medewerkers. Opdracht was bovendien om aan te sluiten bij de sportieve hoogtepunten in 2008 zoals het EK Voetbal en de Olympische Spelen.'
Afgelopen week vond op een bijzondere manier de aftrap van dit actiejaar plaats. Vanuit de studio van Hulskamp vond een live webcast uitzending plaats. Alle medewerkers van alle filialen van It’s en PrijsTopper in Nederland waren van te voren op de hoogte gebracht dat ze op een bepaald tijdstip samen achter het beeldscherm moesten zitten voor deze live uitzending. Host Jack van Gelder ontving in een takshow-achtige setting vertegenwoordigers van de directie van IMpact Retail die uitleg gaven over het actiejaar. Tijdens de uitzending mochten de teams een geheimzinnige actiebox openen en werd hen de eerste opdracht voorgelegd.