29 mei 2007

Brilman + Partners doet groot evenement voor Bavaria

Rubrieken

Bavaria presents B-Day  Live at the Brewery, zo heette het grote Bavaria evenement dat Brilman + Partners onlangs organiseerde voor 2500 zakelijke horeca- en ratailrealties van de brouwer.
Organisatiebureau Brilman + Partners werd gevraagd om invulling te geven aan het evenement, dat een mix van nieuws; entertainment en netwerken is. Bavaria heeft er enkele jaren geleden voor gekozen om het concept B-Day te introduceren in plaats van deelname aan vakbeurzen. B-Day moet een exclusief moment zijn voor Bavaria relaties: nieuws presenteren, beleving creëren, de samenwerking verstevigen en uiteraard een stuk entertainment bieden.
Brouwerij als locatie
Voor de gelegenheid werd in de grote distributiehal op het brouwerijterrein een complete experience gebouwd. In stijl met het imago en de lopende campagnes van Bavaria, werd de hal met gebruik van steigermateriaal; biervaten; kratten en verschillende podia omgetoverd tot een arena, waar in een hoog tempo het ene na het andere spektakel zich afspeelde.
Zo werden de genodigden als eerste verrast op de brouwerij met een stevige rit in een van de vele supercars. Diverse Lamborgini’s, Porsche’s en andere raspaardjes stonden met brullende motoren te wachten om de gasten te vervoeren naar de plaats van bestemming.
Productpresentatie
De aftrap van B-Day stond in het teken van de introductie van een nieuw merk, Swinckels Volmaakt. Het merk werd letterlijk vers gekoeld geïntroduceerd. De commercial van Swinckels Volmaakt werd vertoond op de vele grote videoschermen, waarna iedereen welkom werd geheten.
Daarna volgde een aaneenschakeling van programmaonderdelen, waaronder een modeshow. Bavaria showde hier haar casual wear kledinglijn. Maar ook de herintroductie van Bavaria Malt in een stoere longneck fles door illusionist Christian Farla gooide hoge ogen.
Hoogtepunt van de dag was de entree van een echte formule 1 auto, waarmee Bavaria aandacht vroeg als hoofdsponsor van het evenement Bavaria City Racing, dat jaarlijks vele honderd duizenden bezoekers trekt in de straten van Rotterdam.