Bavaria presents B-Day Live at the Brewery, zo
heette het grote Bavaria evenement dat Brilman + Partners onlangs organiseerde
voor 2500 zakelijke horeca- en ratailrealties van de
brouwer.
Organisatiebureau Brilman + Partners werd gevraagd om
invulling te geven aan het evenement, dat een mix van nieuws; entertainment en
netwerken is. Bavaria
heeft er enkele jaren geleden voor gekozen om het concept B-Day te introduceren
in plaats van deelname aan vakbeurzen. B-Day moet een exclusief moment zijn voor
Bavaria relaties: nieuws presenteren, beleving creëren, de samenwerking
verstevigen en uiteraard een stuk entertainment bieden.
Brouwerij als locatie
Voor de gelegenheid werd in de grote distributiehal op het brouwerijterrein
een complete experience gebouwd. In stijl met het imago en de lopende campagnes
van Bavaria, werd de hal met gebruik van steigermateriaal; biervaten; kratten en
verschillende podia omgetoverd tot een arena, waar in een hoog tempo het ene na
het andere spektakel zich afspeelde.
Zo werden de genodigden als eerste verrast op de brouwerij met een stevige
rit in een van de vele supercars. Diverse Lamborgini’s, Porsche’s en andere
raspaardjes stonden met brullende motoren te wachten om de gasten te vervoeren
naar de plaats van bestemming.
Productpresentatie
De aftrap van B-Day stond in het teken van de introductie van een nieuw
merk, Swinckels Volmaakt. Het merk werd letterlijk vers gekoeld geïntroduceerd.
De commercial van Swinckels Volmaakt werd vertoond op de vele grote
videoschermen, waarna iedereen welkom werd geheten.
Daarna volgde een aaneenschakeling van programmaonderdelen, waaronder een
modeshow. Bavaria showde hier haar casual wear kledinglijn. Maar ook de
herintroductie van Bavaria Malt in een stoere longneck fles door illusionist
Christian Farla gooide hoge ogen.
Hoogtepunt van de dag was de entree van een echte formule 1 auto, waarmee
Bavaria aandacht vroeg als hoofdsponsor van het evenement Bavaria City Racing,
dat jaarlijks vele honderd duizenden bezoekers trekt in de straten van
Rotterdam.