
In deze ronde werden drie B2B cases geselecteerd en door het klantenpanel beoordeeld:
• BrandDeli van Effectgroep
• Heinz van Bureau JEZ
• Arcadis & KNHM van Dechesne & Boertje
De ‘jury’ bestond uit Frederike van Urk (T-Mobile), Koen Brakenhoff (Mauritshuis) en Jaap Stolwijk (Crédit Agricole Consumer Finance) en beoordeelde de BrandDeli case van Effectgroep gemiddeld met een 8,7 en unaniem als winnaar.
'Een sterke case van Effectgroep: BrandDeli neemt met dit event de juiste rol aan, door haar klanten in de spotlights te zetten. Letterlijk. Goed gevonden en leuk dat hiermee ook de samenwerking, door gezamenlijk te presenteren, goed naar voren wordt gehaald. Daarmee haal je veel extra uit de bestaande klanten en contacten, wat zorgt voor vertrouwen bij je potentiële bestand. BrandDeli draagt met dit event uit: ’Wij stralen door onze klanten te laten schitteren’. Spot on van Effectgroep', Frederike van Urk, T-Mobile.