BNN en Rabo Bouwfonds hebben gekozen voor Usual
Suspects voor het creëren van een merkbelevingscampagne.
BNN zal jongeren deze zomer
op verschillende manieren stimuleren om onverwachte dingen te doen en het leven
een stuk spannender te maken. Hiervoor heeft Usual Suspects inmiddels
een concept ontwikkeld om dat voor alle geïnteresseerden op elk moment mogelijk
te maken.
Rabo Bouwfonds zal dit jaar de internationale vastgoedwereld
confronteren met een spoor van ‘leefbaarheid’ rondom verschillende vakbeurzen in
Europa. 'Met deze campagne laten we op een spannende manier zien dat we een deel
van de opbrengsten herinvesteren in de gemeenschap rondom onze projecten', aldus
Ingrid Bontkes van Rabo Bouwfonds.
Voor beide campagnes zal Usual Suspects het niet nalaten om
guerrilla-activiteiten in te zetten. Volgens Usual Suspects partner René van
Dijk ‘de meest sympathieke manier van communicatie’. 'Het zit in ons bloed om de
grenzen van communicatie op te zoeken en de verveelde consument op een positieve
manier te prikkelen', aldus Van Dijk.