
'Werken met Mr. Green Screen is simpel. De bezoeker kiest een achtergrond voor de foto en met een druk op de knop wordt deze ingeladen. Zodra de bezoeker voor het groene scherm staat, ziet hij/zij zichzelf live in de gekozen achtergrond op een LCD-scherm. Met een afstandbediening wordt men in perspectief gezet. Tien seconden nadat de foto is gemaakt, komt deze uit de fotoprinter rollen. De foto wordt in een pass-partout meegegeven aan de klant', aldus BK2.
Klinkt leuk, maar is dit werkelijk een nieuw concept? 'Fotograferen met een zelfgekozen
achtergrond was eerder al mogelijk, maar de uitvoering verliep niet altijd vlekkeloos. Dit
maakt Mr. Green Screen uniek: live zien hoe je op de foto komt, geen nabewerking nodig, de bewerking is interactief, met een afstandsbediening kunnen we razendsnel mensen in perspectief zetten, verplaatsen op de foto of eventueel schaduw toevoegen' beschrijft Bart Klaassen van BK2.
'Afgaande op de reacties, is de verwachting dat Mr. Green Screen de innovatieve doorbraak wordt op fotomarketing bij evenementen, introducties, beurzen en personeelsfeesten', verwacht Bart Klaassen, commercieel directeur van BK2.