Na het succes van de CityGame Amsterdam, Leiden en Den
Haag organiseert Bizon Eventives nu ook het interactieve
stadsevenement ‘CityGame Maastricht’.
'De trend in bedrijfsuitjes en relatie-evenementen is tegenwoordig (inter)actief. Daarnaast blijft er bij bedrijven de wens om relaties en personeel te verrassen met nieuwe programma’s. De CityGame is de voorloper van deze trends', meldt Marcel Benedictus van de Outdoorgroup, waar Bizon Eventives onderdeel van uitmaakt.
Realtime score
De deelnemers gaan, verdeeld in teams, een interactieve strijd met elkaar aan. Gewapend met Mobiel Internet komen de teams verspreid over de stad afwisselende opdrachten tegen. Hier kunnen punten worden gescoord. De stand is real-time online te volgen via Mobiel Internet. Interactieve Evenementen heeft inmiddels in 16 Nederlandse en Belgische steden CityGame op maat gemaakt, waaronder die in Maastricht.
Toegespitst op eigen bedrijf
Eventmanager Marcel Benedictus legt uit: 'Door de interactieve communicatie
tijdens een CityGame worden teams bloedfanatiek. Hierdoor zie je teams
strijden tot aan het eind. Alles wordt uit de kast gehaald om te winnen. Je
maakt met je organisatie op een leuke en vernieuwende manier kennis met de stad.
Ook biedt de interactieve communicatie de mogelijkheid om de vragen en
opdrachten toe te spitsen op het deelnemende bedrijf. Naast het feit dat dit
bijdraagt aan het behalen van de doelstelling van het evenement levert dit bij
de deelnemers een nog grotere wil om te winnen op.'
Oplocatie.nl:
> Bizon Eventives heeft geen presentatie