Bevents vertaalde onlangs Kuro-campagne van Pioneer in
Live-communicatie tijdens Miljonair Fair 2007. Fotografie speelt een belangrijke
rol in de Kuro-campagne van Pioneer en was het uitgangspunt voor het
beursconcept.
Foto: Joost van Buul / Robert Aarts Fotografie
'Fotoshoots van de modellen Bridget Maasland en Evelyn Struik zijn in een preproductie verwerkt tot een in HD kwaliteit 'making of-clip' die de pay-off ‘Seeing and Hearing like never before’ recht aan deed', kijkt organisatiebureau Bevents terug.
DJ Tiesto
Op de beurs werd in exact dezelfde setting de fotoshoot live uitgevoerd
waarbij de clip van ´de making of´op alle plasmaschermen werd vertoond met
daarin de mooiste foto´s. De clip werd ondersteund door een krachtige remix
van DJ Tiësto. De foto’s van de modellen hadden een hoogwaardige en
glamourachtige look.
Geboeid kijken
Het concept trok veel bezoekers die geboeid bleven kijken en direct werden geattendeerd op de consumentenactie. Bezoekers van de Miljonair Fair die tijdens de actieperiode een KURO plasmascherm kopen, krijgen een identieke fotoshoot cadeau. Alle elementen van “Seeing and Hearing” waren duidelijk terug te vinden op de Pioneer stand.