Met een feestavond in de Fabrique in Maarssen vierden
de medewerkers van de drie Nederlandse Yokogawa vestigingen gezamenlijk het
25-jarig bestaan van deze Japanse onderneming in Nederland.
De feestgangers gingen het ene moment met volle energie
mee in een Japanse ritmesessie en werden zij het andere moment tot rust gebracht
door shiatsu stoelmasseurs.
ZENERGIZE
Bevents toverde voor Yokogawa De Fabrique om tot een
Japanse belevingswereld. Als centraal thema voor deze viering werden Zen en
Energize samengevoegd tot ZENERGIZE. Oosterse rust, wijsheid en humor werden met
een energieke en dynamische uitstraling gecombineerd. Eigenschappen die de
Japanse roots van Yokogawa koppelen aan de Europese toekomst. Zowel in de
pre-event communicatie als tijdens de feestavond werd dit thematisch
doorgevoerd.
Back to the Future
Middels een door Bevents exclusief ontwikkeld concept “Back to the Future”© werd terug- en vooruit geblikt op de geschiedenis en toekomst van Yokogawa in Nederland. Enerzijds werden beelden van grote gebeurtenissen van de afgelopen 25 jaar afgewisseld met beelden van Yokogawa in dezelfde periode. Anderzijds liepen beelden en belevingen van de komende 25 jaar op scherm terug vanuit 2032. Dit om uiteindelijk samen uit te komen bij het hier en nu in 2007.
Middels een door Bevents exclusief ontwikkeld concept “Back to the Future”© werd terug- en vooruit geblikt op de geschiedenis en toekomst van Yokogawa in Nederland. Enerzijds werden beelden van grote gebeurtenissen van de afgelopen 25 jaar afgewisseld met beelden van Yokogawa in dezelfde periode. Anderzijds liepen beelden en belevingen van de komende 25 jaar op scherm terug vanuit 2032. Dit om uiteindelijk samen uit te komen bij het hier en nu in 2007.
Karaoke als afsluiting
De avond werd afgesloten met een op maat geschreven Yokogawalied. Middels projectie op grote karaoke schermen werd deze remake van Queen’s ‘One Vision’ door alle medewerkers uit volle borst meegezongen om vervolgens vol nieuwe energie voor de komende 25 jaar huiswaarts te keren.
De avond werd afgesloten met een op maat geschreven Yokogawalied. Middels projectie op grote karaoke schermen werd deze remake van Queen’s ‘One Vision’ door alle medewerkers uit volle borst meegezongen om vervolgens vol nieuwe energie voor de komende 25 jaar huiswaarts te keren.