
Beursstand in teken van merkbeleving
Jarenlang bleven beurzen hangen in het 2d communiceren van brands, merken en bedrijven. 2014 zet een punt achter die periode. Merkbeleving op de beursstand is de nieuwe standaard. Het zorgt voor verdere invloed van events in het uiterlijk van een beurs. Laat bezoekers van uw stand uw merk beleven en de impact is vele malen groter.
Delen is het nieuwe verkopen
De stand. Het product. Het verkooppraatje. Het is over en sluiten. Wie op zijn beursstand niet kan delen met de bezoeker krijgt ook niets terug. Kennisdelen is dan ook het nieuwe verkopen. Door kennis en expertise te delen met uw standbezoeker claimt u live autoriteit en worden uw producten en aanbod betrouwbaar en kwalitatief.
Ruimte om te netwerken
Het is al een tijdje terug te vinden in alle beursonderzoeken, dé drie hoofdredenen om een beurs te bezoeken: kennis, aanbod/innovatie en netwerken. Op vrijwel alle beurzen worden kennis en aanbod volop gefaciliteerd, maar moet het netwerken plaatsvinden in de gangpaden. Zowel beursorganisatoren als standhouders zullen dit jaar meer gaan inspelen op het ontmoeten en netwerken tijdens beurzen.
De angst voor technologie voorbij
Het blijft ongelooflijk: er zijn zo veel prachtige en bruikbare technologische oplossingen voor beurzen en beursbezoekers, maar ze werden tot voor kort zo weinig ingezet. Met RFID, NFC en allerhande app’s en tools kan het beursbezoek voor zowel de bezoeker als de standhouder effectiever en efficienter maken. In 2014 werden de technische hulpmiddelen gemeengoed. Eindelijk. Zoek het komende jaar naar de passende oplossing voor uw beurs of uw stand en vind ze, want het aanbod is er al een tijdje klaar voor.