In het kader van haar jaarthema: ‘The Consumer Age’ (de
branche beheert, maar …. de consument regeert!)organiseert de HSMAI op donderdag
10 mei in Madurodam een bijeenkomst met experts Peter Verdaasdonk (dir.
Madurodam), Wouter Tavecchio (ID&T) en Ben Tiggelaar (
managementconsultant).
BenTiggelaar, managementconsultant
Er staan tijdens deze bijeenkomst twee specifieke marktsegmenten binnen de gastvrijheidindustrie centraal. Peter Verdaasdonk, algemeen directeur Madurodam geeft zijn visie over de verwachtingen van de toerist als consument. Wouter Tavecchio van ID&T geeft zijn visie over de consumenten van haar evenementen.
Daarna gaat Ben Tiggelaar (Nederlands bekendste managementconsultant op het gebied van ‘gedragsverandering’) in op de vraag: Welke gedragsveranderingen vragen deze ontwikkelingen van mij als marketing, sales & communicatie professional en hoe realiseer ik deze?
“Het kan niet anders dan dat, na het vernemen van deze visies, de vraag zal
rijzen: Hoe moet ik gedragsmatig als marketing, sales &
communicatieprofessional omgaan met deze diverse, snel veranderende en
veeleisende consument” aldus Hans Poortvliet, Managing Director HSMAI Nederland.
“Deze vraag leggen we die middag dan ook voor aan: Ben Tiggelaar”
Voor informatie over het programma, de kosten en inschrijven:
hsmai.nl