Nog één week en dan opent bar:nl op 3 en 4 april voor
het vierde achtereenvolgende jaar zijn deuren in de Amsterdam Convention
Factory. De organisatie meldt dat alle standruimte voor dit evenement is
uitverkocht.
De deelnemers aan bar:nl zijn klaar om zich van hun
beste kant te laten zien. Blikvanger moet worden ‘Imagine’, de grote
gezamenlijke stand van de zes founders van bar:nl (British American Tobacco,
Heineken, Moët Hennessy, Piazza d’Oro, Red Bull en Satelliet Meubelen). De zes
merken showen middels een denkbeeldige futuristische presentatie een horeca
toekomstperspectief. Het concept hiervoor is door Brandlink bedacht en
geproduceerd.
Andere onderscheidende deelnemers dit jaar zijn Bacardi Nederland, de Bartender Network Showbar, Bols met hun zojuist geopende Bols Bartending Academy, DEP BV, Qbic Hotels - die begin mei het eerste hotel opent in het WTC Amsterdam, Kung Fu Lighting BV en Gab Design BV, theme:nl met Edward van Vliet en de Wonderbar® waarin door Wink, Refunc, Barsupport en kunstenaar Eric Hobijn een 100% hergebruikte hospitality spektakel wordt geshowd.
Naast een keur van deelnemers kunnen bezoekers gedurende de twee dagen een uitgebreid gastsprekerprogramma, de Satelliet Design Challenge en verschillende tastings en demonstraties tegemoet zien
Andere onderscheidende deelnemers dit jaar zijn Bacardi Nederland, de Bartender Network Showbar, Bols met hun zojuist geopende Bols Bartending Academy, DEP BV, Qbic Hotels - die begin mei het eerste hotel opent in het WTC Amsterdam, Kung Fu Lighting BV en Gab Design BV, theme:nl met Edward van Vliet en de Wonderbar® waarin door Wink, Refunc, Barsupport en kunstenaar Eric Hobijn een 100% hergebruikte hospitality spektakel wordt geshowd.
Naast een keur van deelnemers kunnen bezoekers gedurende de twee dagen een uitgebreid gastsprekerprogramma, de Satelliet Design Challenge en verschillende tastings en demonstraties tegemoet zien
Bezoekers van bar:nl 2007 kunnen zich voor € 20,- registreren via barshow.nl: Zonder voorregistratie betaalt men € 40,- entree.