AXE+Music+lanceert+bijzondere+campagne%3A+Ticket+Date
Nieuws

AXE Music lanceert bijzondere campagne: Ticket Date

MUZIEKFESTIVAL - Met de slogan Moving people closer through music, lanceert AXE Music de online campagne ‘Ticket Date’ en biedt alle deelnemers de kans om met een blind date tickets te winnen voor de Amsterdam Dance Event show van niemand minder dan Martin Garrix.

'Voor de rondtrekkers, de ontdekkers, de nachtbrakers en de vrije geesten met een passie voor avontuur. Voor hen die niet terugdeinzen voor wat risico en zich graag laten verrassen. AXE Music Ticket Date laat deze dream date werkelijkheid worden en neemt op vrijdag 18 oktober de uitverkorenen mee op avontuur naar de 18+ ADE show van Martin Garrix in de RAI Amsterdam', zo zet AXE Music hun campagne in de markt. 

Op de AXE website kunnen geïnteresseerden gegevens achterlaten en voorkeuren voor een unieke match opgegeven. Op basis van de gegevens koppelt AXE de gelukkigen aan een ultieme blind date. De geselecteerde winnaars ontvangen de helft van een toegangskaartje, dé special match heeft de andere helft! Alleen door de kaarten samen te voegen bij de speciale AXE Music ingang kom je binnen. Wie durft?

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.