
AVK Brand Events organiseert opening voor Timothy Oulton Gallery in Amsterdam
Foto: Menno Ridderhof
AVK Brand Events ontwikkelde een concept dat bol stond van de Engelse invloeden. Het thema The British have arrived, was al terug te zien in het voortraject en kom op de dag van het openingsevenement in alles naar voren. De VIP-gasten, waaronder veel BN'ers, konden gebruik maken van een shuttleservice met MINI Countryman's. Bij de Timothy Oulton Galerie, gevestigd in de historische Schinkelkerk, werden de gasten ontvangen door mannen in typische Engelse kledij inclusief bolhoed en vier British Guards. Speciaal voor de opening was de locatie volledig uitgelicht met Union Jack-vlaggen.
Foto's van gasten op een door Oulton ontwerpen Engelse bank werden als magneet uitgeprint, terwijl overige gasten genoten van Engelse catering en Britse muziekklanken. De opening trok niet alleen de aandacht van de genodigen, pers en BN'ers, maar ook mensen op straat stopten om de nieuwe winkel te aanschouwen. 'The talk of the Town', concludeerden ze bij AVK Brand Events tevreden.