12 juni 2015

Aventiq sluit C1000 tijdperk af met indrukwekkend slotfeest

Door Maartje Springer
EVENEMENTENBUREAU CONCEPTONTWIKKELING & REALISATIE - Aventiq organiseerde in samenwerking met C1000 een onvergetelijk slotfeest ter ere van het einde van de C1000 formule. 'Groots om op deze manier afscheid te nemen'.


Zaterdag 6 juni, hoofdkantoor C1000 Amersfoort. Nog net een hoofdkantoor want komende maand sluit de laatste C1000-winkel. Na de overname van C1000 door Jumbo, begin 2012, is het ombouwen van de winkels nu bijna afgerond. De personeelsvereniging wil het einde van de formule niet met een sisser laten aflopen en wilde, met behulp van eventbureau Aventiq, nog één keer knallen onder het motto; ‘Better to burn out than fade away’.

Aventiq bedacht in samenwerking met C1000 een onvergetelijk slot van een tijdperk. Hoe breng je al die herinneringen en successen van C1000 op een fascinerende manier tot leven?

Men neme een groot gebouw en een mix van de nieuwste projectietechniek, een spetterende soundtrack, een doordacht verhaal en spectaculair vuurwerk. Onder luid gejuich van ruim 1000 medewerkers verschijnt het imposante slot op het eigen gebouw. In een hoog tempo verschijnen de highlights en telt de C1000-klok terug van 1000 naar nul. Begeleid door een indrukwekkend vuurwerk, exact getimed op het beeld en de muziek.

'Kippenvel!', 'Ik hield het niet droog!', 'Dit is onvergetelijk!' en 'Groots om op deze manier afscheid te nemen!'. Dit zijn slechts een paar reacties van het totaal verblufte publiek dat met trots terug kan kijken op een onvergetelijk tijdperk.

Door de samenwerking met o.a. KEK Events, Maison van den Boer, Buck Models, Leliveld Tenten en camerameisjes.nl werd de slotavond een groot succes.