B&S Leads en de
Otter creators verzorgden onlangs de introductie van de nieuwe Audi A4 in de Lukkien
Studio's in Ede. De twee bureaus werkten al eerder samen.
B&S Leads en de Otter creators
zetten samen een uitgebreid evenement in elkaar. Zeven dagen lang vonden er
betekenisvolle ontmoetingen plaats tussen Audi en haar belangrijkste relaties
plaats. Alle gasten werden uitgenodigd voor een Audi brand-event, waar de introductie van
de Audi A4 centraal stond.
Na de ontvangst in de Lukkien Studio's, werden de gasten getrakteerd op een 20 minuten durende show waarin de merkwaarden van Audi ‘Progressief’, 'Sophisticated’ en ‘Sportief’ centraal stonden. In de show werden deze merkwaarden door live-enscenering, audio-visuele ontwerpen en de interactie tussen deze beide, omgezet naar een spectaculaire beleving voor alle aanwezigen.
Na afloop van de show werden de gasten uitgenodigd in een tot showroom
omgebouwde studio, waar zij onder het genot van een hapje en een drankje de
nieuwe Audi A4 uitgebreid konden bekijken. Bovendien werden de dealers in de
gelegenheid gesteld hun gasten uit te nodigen voor een diner in het speciaal
gecreëerde Audi restaurant.
‘Toen Audi ons vroeg een voorstel uit te brengen voor de introductie van de
Audi A4, hebben wij natuurlijk geen moment getwijfeld. Na de succesvolle
samenwerking met de Otter Creators voor het evenement ‘Pon in Bedrijf’, hebben
wij hen wederom benaderd om samen met ons dit evenement te ontwikkelen en uit te
voeren. Deze bundeling van krachten op het creatieve vlak en in uitvoering maakt
ons een top team', aldus Marianne Severein.
‘De samenwerking met B&S LEADS is een schot in de roos. B&S LEADS
en de Otter creators vullen elkaar perfect aan. Essentieel als het gaat om
producties als deze waarbij emotie, dynamiek en perfectie voorop staan. ’ Aldus
Rob de Otter.