Dat blijkt uit de recent gehouden jaarlijkse totaal-audit door de Freeman Group, het gerenommeerde internationale onderzoeks- en consultancybureau voor de reiswereld en toeristenindustrie. De audit omvatte een tweedaagse, gedetailleerde inspectie van het gehele Resort, dus kamers, schoonmaak & hygiëne, gastenservice, organisatie & management, horeca, spa, fitness en sport en alle andere faciliteiten voor de gasten.
Paul Gielen, General Manager van het Renaissance Aruba is
vanzelfsprekend ingenomen met het resultaat: “Alle medewerkers zijn trots op
deze fantastische score, juist omdat deze een weerspiegeling is van ieders
dagelijkse inzet om het onze gasten in alles naar de zin te maken. De audit laat
zien hoe wij continu zijn gefocust om ons Resort steeds op alle fronten te
verbeteren in kwaliteits- en servicebeleving. Het is geweldig het best
scorende Resort te zijn op bovendien het best scorende eiland in het Caribisch
gebied. Dat laatste bewijst dat de kwaliteitsstandaarden hier tóch al hoog
liggen. Als je daarvan dan weer de beste bent, zegt dat alles over onze
gezamenlijke inzet”, aldus Gielen.