Arling Events en Media vierde onlangs haar 12,5-jarig
bestaan met een feestavond. Op die avond presenteerde het bureau onder meer een
kookboek. Daarnaast stond het jubileum in het teken van de verhuizing van
Arling.
Bureau Arling zelf: 'Van
een bureau met het accent op evenementen is Arling in twaalf en een half jaar
tijd volwassen geworden. Een ideaal moment om niet alleen de eigen huisstijl aan
te passen, maar ook om te verhuizen naar een nieuw pand in Naaldwijk met
uitzicht over de skyline van Greenport Westland.'
Afgelopen week vierde Arling haar twaalf en een half jarig bestaan bij
Koppert Cress in Monster (gemeente Westland). Een avond in het teken van ‘Smaak’
met prominente gasten. Musicalster Antje Monteiro presenteerde de avond,
cabaretier Bavo Galama stond in een conference stil bij het thema ‘Smaak’ en
topkoks bereidden gerechten aan het luxe Molteni-fornuis van Koppert Cress. Het
hoogtepunt was de uitreiking van het eerste kookboek ‘OOG voor Westlandse
Smaak!’.
De pijlers van het Arling van nu zijn communicatie, audiovisueel en
evenementen, beter bekend als crossmediale communicatie. Het is de communicatie
die hoort bij deze tijd, waarin doelgroepen niet meer met één middel te traceren
zijn. 'Het gaat om de kunst van het raken', volgens directeur Arne
Weverling.