11 november 2008

Arjan van Dijk Groep gaat terug naar de basis

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

'Tijden veranderen en na een voorspoedige economische periode zijn we beland in enigszins stormachtig weer. De Arjan van Dijk Groep heeft haar regenjas aangetrokken en komt naar buiten met ‘Back to Basic’, aldus het evenementenbedrijf.

Hierbij gaat het met name om een andere denk- en handelwijze met als devies: “Terug naar de basis”. 'Denk qua invulling bijvoorbeeld aan een Bourgondische bitterbal in plaats van exquise kaviaar; of een eigentijdse DJ in plaats van een groots allround orkest' geeft de Arjan van Dijk Groep als voorbeeld.

'Geen uitgebreide aankledingen maar de juiste toon en ‘Gewoon Goed!’, zodat er geen dissonant gevormd wordt met uw uitingen en uw budget. De Arjan van Dijk Groep reageert hiermee direct op de ontwikkelingen van deze tijd met een nieuwe benadering voor onze locaties, onze concepten en uw communicatie-uitingen met maar één uitgangspunt: Gewoon Goed', onderbouwt de groep haar nieuwe koers.