Sprekers tijdens het evenement van het Sponsorhuis in de Amsterdam ArenA zijn Frank van der Heijden, General Manager Project Team Coca-Cola EURO 2008, Donald Drost, Sponsor Manager Nationale-Nederlanden en Lies van Berkel, International Sponsormanager Canon Europe.
Coca Cola
Frank van der Heijden geeft als General Manager Project Team Coca-Cola leiding aan het 300 man sterke Coca-Cola team dat het WK in 2006 en het EK in 2008 voor Coca-Cola activeert. Hij vertelt over de doelstelling van Coca-Cola om voetbal te omarmen met The Coke Side of Football, welke doelgroepen men wil bereiken en welke activaties daaruit volgen.
Canon en Nationale-Nederlanden
Lies van Berkel, International Sponsormanager Canon Europe, vertelt wat de doelstellingen van Canon zijn in hun internationale sponsor- en voetbalbeleid, en wat er gaat gebeuren rondom EURO 2008. Canon is al jarenlang een van grote internationale voetbalsponsors, met de sponsoring van UEFA EURO 2008, UEFA Cup, UEFA Super Cup, MTN Africa Cup of Nations 2008 en de Russische Eredivisie. Donald Drost is senior sponsoring manager van Nationale-Nederlanden, al jaren de hoofdsponsor van de KNVB en Oranje. Hij ligt een tipje van de sluiter op hoe Nationale-Nederlanden dit jaar het sponsorship gaat activeren.